vineri, 24 aprilie 2009

La vara..

Pentru ca Sasa a facut un post cu locurile unde va merge la vara sau ma rog, unde spera ea ca se vor alinia planetele si va pleca, eu o sa fac un post despre formatiile pe care sper ca le voi prinde intr-un concert in vara ce va sa vina.

1. Motley Crue, Dream Theater, Scorpions si Blind Guardian

Deci bulgarii sunt ai naibii de norocosi sa aiba un oras cum este Kavarna si un fest pe numele lui Kaliakra rock fest. Motley sunt o legenda si una dintre cele mai nebune gasti din rock. Asta ca sa nu mai pun la socoteala ca anul asta aniverseaza 20 de ani de cand au lansat albumul Dr. Feelgood si faptul ca il vor canta integral in concertul la care sper din tot sufletul sa ajung. Motley fucking crew forever!!!

Deci toate formatiile astea vin la pachet, un pachet al naibii de tentant as spune. Dream Theater sunt zei, Scorpions fac un show super (i-am mai vazut si merita) iar Blind Guardian i-am ratat cand au fost in Romania asa ca numai bine acum o sa prind trenul din urma.

2. Manowar la B'estfest Aftershock

Aici am un frumos bilet pus la pastrare inca din decembrie. Imi doream sa-i vad de mult timp si chiar daca nu primeam cadou acest bilet (thanks colegele de la job:*) tot mi-as fi cumparat. In plus, in deschidere au fost confirmati si prietenii mei de la Trooper asa ca acest concert va fi cu siguranta un punct de intalnire si cu toata lumea de pe forumul Trooper (gasca mare si vesela).

3. Lake Of Tears la Rock City Open Air

Asta e incert ca naiba pentru mine, fiindca nu s-au pus bilete in vanzare pe zile asa ca trebuie sa scot ceva banuti daca vreau sa ii vad. Totusi, partea buna este ca daca ma voi duce probabil o sa vad mult mai multe trupe care desi nu sunt printre preferatele mele merita vazute.

Oricum, cert e ca am o pofta nebuna sa ma las vrajita de un concert al baietilor astia, ar fi al treilea concert cu ei pentru mine :-).

4. Opeth la Artmania

Daca gasesc cu cine sa ma duc pana la Sibiu merg la astia indiscutabil. Plus ca daca tot o sa fiu acolo o sa stau tot festul si o sa pescuiesc si pe Nightfish si pe My dying bride ceea ce n-ar fi rau deloc.

Long live the summer!

Niciun comentariu: