duminică, 4 mai 2008

Obsesiile mele

Ce as fii fara obsesii? Probabil nimic:).

Si fiindca tot zicea cineva ca ma ocup toata ziua cu top-uri, acum intr-o ordine total intamplatoare o sa scriu despre miciile mele obsesii (de alea mari nu zic nimic, s-ar putea intoarce impotriva mea someday!).

Delfinul - il consider simbol al prieteniei si atasamentului. Cred ca obsesia mea cu micutii astia se leaga si de faptul ca iubesc marea la nebunie. Sper sa nu am vre un moment de slabiciune si sa imi fac vreodata un tatuaj, dar daca o sa se intample lucrul asta, un delfin este forma pe care o sa o capete.



Scoica- e perfecta, e pura si este tot copilul marii. Luceste in soare si pana la urma cine nu viseaza la o plaja si la o zi insorita ce nu se mai termina? Cam asta este ideea mea de rai (in caz ca va gandeati ca am asteptari mult mai mari!).


Picioare goale - pun pariu ca la asta nu v-ati fi gandit. Daca interesa pe careva, partea mea preferata din corpul unei femei sunt...talpile si picioarele:). No other comment!



Emoticonul preferat - la cat de addicted sunt eu la net era imposibil sa lipseasca. Nu cred sa existe vreo conversatie mai lunga de 4-5 randuri in care sa nu fi scapat nici un zambilici de-asta care scoate limba. Noroc ca nu fac fata asta in real life cand vorbesc cu lumea:)):P.



Cute little dead girl Lenore - n-ai cum sa n-o iubesti. E mica, blonda, a dracu, ce mai..all you ever wished for in a girl:). Si desigur, calitatea cea mai importanta...full of evil.

Dupa cum vedeti, obsesiile ma coplesc asa ca sa nu va speriati daca in cateva zile revin cu noi obsesii....

2 comentarii:

Alex TG spunea...

primele de care zici sunt probabil trecatoare, nu?

Lenore spunea...

Sa speram:)