joi, 29 mai 2008

Momente

In ziua ce tocmai a trecut, am avut doua momente cu care ma intalnesc destul de rar. Si ca sa vedeti ce ma scoate din cotidian, cititi randurile ce urmeaza.

Primul este un moment in care ma blochez instantaneu la auzul unor cuvinte (nu conteaza ce anume, e clar ca ceva ce nu ma asteptam sa aud). Momentul de blocaj tine cateva secunde dupa care incep sa balmajesc diferite chestii si aberatii si detalii care oricum nu intereseaza pe nimeni..Urasc sa ma pierd cu firea si nu stiu cum naiba fac chestia asta dar mereu patesc la fel. I'm so weak la fazele astea dar uneori simt ca parca merit o chestie de-asta ca sa ma trezesc la realitate din cand in cand si sa constientizez anumite lucruri evidente.

Second thing, este legat de o anumita muzica ce ma scoate din ale mele si ma face sa uit de toate. Cred ca asta este calitatea principala a unei trupe bune, sa iti transmita o stare de buna dispozitie si sa te scoata din cotidian. Un concert avand parte si de suportul vizual, cu o trupa care imi place, pe mine reuseste sa ma rupa de realitate macar pentru cateva zeci de minute. A fost cazul si aseara, cand de la primul acord auzit (nu va zic ce trupa era!) am uitat de sesiune, licenta, job, griji, nervi si ce-mi mai ocupa mie mintea/timpul in mod obisnuit. Modul cum simte fiecare muzica e diferit. Dar o seara cu muzica buna, headbang in ritmul indracit al muzicii cu prietenii, durerea de ceafa de a doua zi, nu se compara cu nimic altceva. Hai cu rocku'!

Niciun comentariu: