sâmbătă, 31 mai 2008

Noapte

Este tarziu, aproape de ora 12 si inceputul unei zile noi. Bucurestiul doarme, dar de la mine din casti se aude o muzica foarte antrenanta. Vreau sa aud fiecare nota, sa nu-mi scape nimic, sa prind fiecare feeling transmis. Ok, se termina piesa, hai de la capat.

Am avut parte de o zi de om singuratic, penduland intre calculator pentru a scrie la licenta si cursurile ce trebuie sa le invat pentru examenul viitor. Nici nu stiu cand a trecut timpul, am adormit ascultand Scorpions, m-am trezit pe In flames, am avut o conversatie misto cu o amica, mi-a spus niste lucruri pe care nu stiu daca mi-as fi dorit sa le fi stiut. I'm twisted, indiferent cum o dau nu e bine.

Am inceput 4-5 fraze diferite pana acum si le-am sters pe toate. Ma bantuie o mie de ganduri...

Niciun comentariu: