vineri, 30 martie 2012

Blaze Bayley in Romania

Weekend-ul trecut am avut parte de una dintre cele mai frumoase experiente de pana acum. A fost o combinatie de muzica, fotografie, prietenie, admiratie si probabil, un strop de nebunie. Stiam ca aveam sa bifeze 2 concerte Blaze Bayley, insa nimic nu anunta ceea ce avea sa fie.

Concertul de la Bucuresti a decurs dupa cum ma gandeam, cu o mica mentiune ca inainte de concert am avut placerea sa-l cunosc personal pe unul dintre chitaristii lui Blaze, pe care mi l-a prezentat Balaurul de la Trooper, si cu care am schimbat cateva vorbe. La finalul serii, inca sub vraja muzicii lui Blaze, m-am pus frumos la coada cu restul fanilor, pentru a face o poza cu o voce minunata a metalului mondial, Blaze Bayley. Tot in seara respectiva, mi-a trecut prin minte o idee nastrusnica. Am lansat doar o intrebare catre baietii de la Trooper, mai exact care era programul pentru a doua zi (pentru Targoviste), exprimandu-mi in acelasi timp dorinta de a veni sa fac cateva poze cu trupa lui Blaze, in timp ce vizitau ruinele de la Curtea Domneasca din Targoviste.

A doua zi, fix cand m-am dat jos din microbuz in Targoviste, am primit un telefon si mi s-a zis ca “you’re in”, urma sa merg la vizitat cu trupa lui Blaze si sa le fac niste poze. Freak out instantaneu, prima mea sedinta foto pe care aveam sa o fac vreodata cu o trupa rock si aveam parte chiar de trupa lui Blaze Bayley. Ce-i drept, am deja un an de cand fac poze la concerte si am pozat si trupe mai mari, pe scene mai mari, dar trebuie sa recunosc ca nu ma consider deloc un fotograf cu experienta mai ales la facut poze afara pe lumina zilei intr-o insorita zi de martie.

M-am intalnit cu trupa la hotel, insotita bineinteles si de o parte din Trooper (cu ceilalti ne-am vazut direct la turn) si am mers spre Parcul Chindia. Aveam niste emotii groaznice, desi ei au fost foarte draguti cu mine de fiecare data.

Mi-a fost greu sa imi intru in rolul de fotograf, vroiam sa fac totul fara sa le rapesc din placerea de a vizita (aveau si ei in sfarsit niste timp liber pentru asa ceva si banuiesc ca nu le ardea neaparat de stat la poze) si in acelasi timp, sa surprind niste cadre interesante. Nu stiu daca am dat tot ce am avut mai bun din mine, nu stiu daca am scos niste poze pe gustul lor (m-a ajutat si Alex sa le cosmetizez si sa le dau un glow special si deocamdata, trupa lui Blaze s-a aratat destul de entuziasmata de ele) dar in final, sper ca m-am descurcat onorabil. I-am pus si la zid, i-am pozat si cu Turnul Chindiei si in Turn si am in final, 7 poze cu niste oameni care au intrat in scurt timp in categoria idolilor mei.

Pe drum spre parc, la ruine si inapoi spre centrul vechi, am avut ocazia sa schimb iar cateva vorbe cu cei din trupa lui Blaze si pana am ajuns acasa de la sedinta foto, ne imprietenisem deja pe Facebook (reteaua asta de socializare e addictive nu doar pentru noi, romanii).

Inainte de concertul din Targoviste, publicasem impreuna cu colegul meu Alex de la Letsrock.ro, pozele de la concertul din Silver Church si am apucat sa le arat si baietilor. A fost amuzant fiindca le-au placut mult si ma tot intrebau daca eu am facut pozele alea, ne-au dat share la linkul cu ele pe paginile lor de Facebook si pareau foarte entuziasmati sa se urce din nou pe o scena in Romania. Concertul de la Targoviste, cu Trooper in deschiderea lui Blaze Bayley a fost un concert de mare exceptie. Recunosc ca (de data asta) mi-a venit sa plang cand Trooper au cantat “Strigat” pentru ca mi-am dat seama cata bucurie mi-a adus trupa asta de-a lungul timpului si cate am reusit sa realizez eu cu ajutorul lor.

Concertul Blaze Bayley din Targoviste a fost unul scurt, dar cuprinzator si cu toate ca au fost probleme cu sunetul, eu una am savurat din plin fiecare moment al show-ului. Dupa concert, iar la povesti cu trupa, poze cu ei, poze cunoscutilor cu ei si tot asa. Distractia s-a terminat aproape de 2 noaptea cand mi se parea ca totul fusese doar un vis. N-a fost, dar a fost o zi excelenta in care mi-am facut noi prieteni si am avut pe scena din Targoviste o trupa de renume mondial.

Pozele de la micuta sesiune foto de la turnul Chindiei le gasiti aici (merci Alex Bratu inca o data pentru ajutorul dat cu editarea lor):






Niciun comentariu: