marți, 8 noiembrie 2011

Road of broken hearts

I'm walking endless miles of terror
A desert road which leads to failure
Cloudy skies and darkness all around
The silence I hear is too loud

Too many people are walking this road
Together we are here but we are alone
As I wanna feel someone close to me
No one answer, as no one I can see

Niste versuri dintr-un trecut indepartat ce mi-au ramas bine intiparite in minte. Si-acu ascult muzica asta ce candva mi-era refrenul zilelor si noptilor. Nu-mi pare rau de nimic si daca ar fi sa o iau de la capat la fel as face totul, cu bune si rele. Poate-s putin nostalgica dar a fost o perioada foarte frumoasa a vietii mele (daca acu m-am apucat sa dansez si sa topai singura prin casa...haha).

And I'm forever walking on the road of broken hearts...

Un comentariu:

A Blind One spunea...

Cine stie... cunoaste :D ne vedem la urmatoarele concerte ;)
Btw drum bun si have fun in Germany