marți, 1 noiembrie 2011

Doctoru' de 2011

Avem si noi la munci o chestie care se numeste control medical anual. Si vine un nenea sau o doamna doctor care ne intreaba chestii, ne consulta, ne face control la ochi etc.

Daca pana anul asta eu eram aia la care se uitau doctorii cu ochii cascati si puneau intrebari despre ce semnifica tatuajele mele, anul asta am dat de unul mai diliu ca mine. Era un doctor tinerel (in his 30s) cu cercel in ureche si un mod de abodare ce nu aducea nici pe departe a doctor. Printre "glumele" din program s-au numarat chestii legat de varsta, de faptul ca o sa fie ziua mea luna asta, mi-a cerut inelele la control si mi le-a aratat si el pe ale lui (de parca l-ar fi intrebat cineva ceva de ele...), evident insotite de intrebarea daca-s maritata (deja incep sa se faca mistouri d-astea pe seama mea?! wtf?!).

In fine, eu pana la varsta asta am trait cu impresia ca relatia medic-pacient nu ar trebui sa fie apropiata decat in masura in care ar trebui sa ii zici eventualele probleme medicale si el sa te ajute dar na, poate-s eu mai de moda veche. Adaugati la cele de mai sus faptul ca nea doctoru' aducea a Joker-ul din Batman si aveti tabloul complet al minunatei experiente medicale oferita de compania la care prestez munci pe plantatie.

Ah si din evaluarile medicale a reiesit ca sunt OK cu capu', adica nimic grav, netratabil, tensiune de aviator, vedere de soim (cu amandoi ochii deschisi, fiecare separat fiind destul de wacked).

A hell of a day, today...

Niciun comentariu: