duminică, 13 martie 2011

My gift of silence

A mai zburat un weekend. L-am inceput bine cu un concert unde am vazut pentru prima data 2 trupe pe care imi doream sa le vad: Metrock si Negative Core Project (stiu, diversitatea asta muzicala ma omoara si pe mine). A fost o seara interesanta, am vazut si cateva trupe la inceput de drum dar cu greu pot sa spun ca mi-a facut vreuna o impresie buna. Am tras si niste poze in conditii de luminozitate destul de dubioase (o sa le vedeti pe Let's rock in curand).

Am avut o tentativa sambata sa ma duc din nou in Grill numai ca sa vad Stillborn dar cum toti prietenii au dat bir cu fugitii am stat in casa si am facut la proiectul pentru CECCAR. Apropo de proiectul asta, mi-am pierdut de tot antrenamentul la scris de mana..

Azi am ascultat o buna parte din zi Blackfield (unul dintre proiectele lui Steven Wilson de la Porcupine Tree) si vad ca nu ma mai satur de ei. Weekendul viitor raman iar in Bucuresti pentru concertul cu Theatres des vampires si poate imi iau revansa cu Stillborn si ma duc si la ei vineri in Music Hall. Ah si inca ceva, weekendul viitor incep questul cu cautarea unui apartament, ma duc la ceva targ de imobiliare pe la Sala Palatului. Cred ca o sa fie o chestie interesanta asta cu apartamentul, sper din tot sufletul sa gasesc ceva pe gustul meu cat mai repede.

Uf, maine incepe o noua saptamana de munca.

Un comentariu:

Andrei Vajna II spunea...

http://theoatmeal.com/blog/handwriting