miercuri, 23 martie 2011

Cloudy now

Iar trec printr-o perioada din aia fucked up in care nu am timp nici macar sa scriu pe blog. Dar cu toate acestea, vad o raza de speranta in faptul ca am inceput sa-mi caut casuta aia pe care mi-o doresc, se apropie o groaza de concerte interesante si am cunoscut cativa oameni nice in ultima vreme.

N-am mai dat pe acasa de mult timp dar sper sa ajung acum de sambata pana duminica. I miss home. Astept sfarsitul de saptamana cu mare nerabdare si pentru plecarea acasa dar si pentru intalnirea cu colegii de la site de vineri.

Pe 21 aprilie vine vara-miu din Germania si imi aduce si obiectivele alea dupa care balesc de la Craciun. Cu ocazia asta sper sa ma apuc si eu mai serios de fotografie...ar fi pacat sa nu la ce de jucarii o sa am..:)

Muzical ascult in continuare in disperare Pink Floyd, Blackfield si Riverside si foarte rar ma abat la altceva.

Cam atat despre mine zilele astea. Horns up!

Niciun comentariu: