sâmbătă, 26 februarie 2011

Glasgow rock trip

La Glasgow am plecat pe 16 februarie si am stat 2 seri, cat am fost la concertele Black Label Society si Europe. E un oras industrial, cu mult mai putine locuri de vizitat decat Edinburgh dar cu o viata de noapte ceva mai activa din cate am vazut.

Am avut noroc de un hotel foarte bun (Alexander Thomson) care avea ca principal avantaj locatia. Era la putin timp de mers de Central Station, fix pe strada cu magazine si la vreo 15-20 de minute de mers de salile unde s-au tinut concertele.

Cand am ajuns la BLS la sala, era o coada imensa fiindca nu se daduse inca drumul la porti. Lumea era super relaxata si majoritatea erau imbracati numai in tricou (erau vreo 2-3 grade afara). Asa se imbraca scotienii, total neadecvat cu vremea (sunt caliti probabil). Despre cantare v-am spus mai multe in cronica, dar o sa va dau acum sa ascultati o piesa cu Godsized - trupa din deschidere:



Mi-am luat unul dintre tricourile turneului Berzerkus (pe care l-am mai gasit marimea mea) si imi place mult asa ca abia astept sa-l scot la concertele viitoare. BLS rulz!

A doua zi ne-am trezit dimineataaaaa...astia de la hotel aveau micul dejun pus intre 7:30 si 9. Sa mai zzz-ai daca poti! Dup-aia am fost sa si vizitez ceva chiar daca ploua linistit si nu prea ma imbia la vizitat. Am fost la Kelvingrove Museum (un fel de muzeu Antipa al lor) unde am vazut o groaza de chestii din istorie si arta - tablouri, sculpturi, nebunii. A fost interesant dar am avut si un pic de ghinion fiindca Museum of Transport aflat langa Kelvingrove era inchis :-(. Ah fain in Glasgow a fost ca m-am dat cu metroul si e amuzant la ei in metrou, sunt trenulete mici de 2 vagoane si exista o singura linie, parca era facut pentru papusi.

Dupa masa, am fost cu Sasa la o tura de shopping. Ah mi-am amintit, cand ma intorceam de la Kelvingrove m-am oprit in Waterstones, o librarie foarte misto unde am stat mai bine de-o ora. Mi-am luat 3 carti si am stat la povesti cu un angajat de acolo care vazuse ca mi-am luat biografia Pink Floyd si se apucase sa-mi povesteasca cum a plecat in tinerete la Londra sa ii vada la Brixton Academy.

Seara din nou concert, de data asta clubul era situat pe o alee pietonala din centru. Foarte faina locatia!! Mi-a placut scena mult mult fiindca era mare si oferea o vizibilitate foarte buna de oriunde. Publicul m-a amuzat pentru ca era o groaza de femei britanice de varsta mai intaintata care se rupeau in doua pe acolo si dansau. Haha, mamai britanice in actiune! Concertul a fost de nota 10, totul la superlativ. Daca mai vin Europe in Romania, nu-i mai ratez orice ar fi!!

A doua zi de dimineata ne-am facut bagajele si am luat trenul spre Edinburgh. Overall, a fost o experienta foarte faina ce mi-a hranit pofta de rock :D.

Niciun comentariu: