luni, 28 februarie 2011

Rosslyn Chapel


Nu prea sunt eu fan biserici dar o mare parte dintre acestea sunt niste monumente arhitecturale unice. A fost o experienta deosebita sa vizitez Rosslyn. Capela este intr-un satuc numit Roslin, ce pare rupt de lume.

Se spune ca aceasta a fost construita de un cavaler templier si este decorata cu numeroase insemne francmasone. Interioriul este intr-adevar deosebit din punct de vedere al detaliilor.

Se pare ca in ultima vreme, de cand cu mentiunile despre capela din cartea lui Dan Brown, se fac multe speculatii privind secretele din pivnita. Am coborat in pivinta (bine, am impresia ca era doar primul nivel si ca de fapt exista mai multe) si in afara de un casetofon ce canta o muzica plangacioasa si niste pietre, nu era nimic.

Din pacate, in interior era interzis fotografiatul (este totusi o capela si chiar se tin inca slujbe acolo) si afara era in mare parte in reconstructie. Nu prea sunt eu multumita cu ce am pozat pe acolo in experior, asa ca pentru postul asta o sa va arat o poza cu un monument de langa capela ce mi-a atras mie atentia.

Niciun comentariu: