sâmbătă, 21 august 2010

hey hey

Dupa weekendurile trecute cand m-am plimbat, meritam si eu 2 zile de stat si ascultat muzica si vegetat la sensul vietii. Si cum stateam eu si ma gandeam mi-am amintit ca ar fi cazul sa-mi cumpar bilet la Guns (ceea ce am si facut, Vodafone reducere - pentru copilul zgarcit din mine).

Apoi, merita mentionat ca maine (22 august) o sa fie la Radio Coyotul (www.coyotul.ro) o noua editie a emisiunii Let's rock. O sa fie o editie speciala dedicata concertului Iron Maiden de la Cluj si ca de obicei, invitatul meu este Balaurul de la formatia Trooper.

Tot legat de radio, cel mai probabil urmatoarea editie o sa fie dedicata Cloverfest si intentia mea este sa fac o editie numai cu coveruri. Asa ca pentru sugestii de coveruri first class, va rog sa ma abordati pe ymess si in masura in care or sa-mi placa si mie, o sa le includ in emisiune.

Ieri am baut prima data alcool dupa vreo 3 saptamani de abstinenta impusa de raceala in mare parte. Damn it felt soooo good. Si-apoi am dormit ca un bebe :D.

Mi s-a pus pata sa imi cumpar o noua jucarie, dar o sa va spun mai multe despre asta intr-un post viitor. Ideea e ca am o groaza de intentii sa ma apuc de lucruri noi si interesante..

Niciun comentariu: