marți, 9 iunie 2009

Latest obsession

E de fapt o veche obsesie ce se intoarce de fiecare data din ce in ce mai strong si ma loveste de nu ma mai satur de ea. Piesa se numeste "In this river", apartine grupului vocal instrumental Black Label Society si este in memoria lui Dimebag Darrell.

Videoclipul este unul dintre cele mai emotionante lucruri pe care le-am vazut vreodata, pur si simplu am izbucnit in plans cand l-am vazut prima data. De Dimebag probabil stiti cate ceva daca ati mai avut ceva tangente cu rockul. Nu vreau sa reiau din nou povestea mortii lui, discutata si ras-discutata. Rest in peace, brother Dime...

Imi doresc sa am ocazia macar o data in viata asta sa-l aud pe Zakk cantand si daca o sa fie si In this river atunci pot sa zic ca I'm the luckiest person alive.

All shall fade to black again and again.

Pentru cine nu stie despre ce palavragesc si la ce ma inchin aici: In this river (din pacate n-am gasit un link la clip care sa se vada si decent).

Un comentariu:

Maria, candva BlondaRock spunea...

Cred ca piesa asta este printre putinele care te pot aduce la viata in momentele cele mai crunte...Bravo pt alegere, Anca! Ne vedem in curand la berea aia promisa mult asteptata. ;)