duminică, 21 iunie 2009

Superhero

Iar m-am lenevit la scris pe blog si nu-mi place chestia asta. Tre sa recuperez si sa ma relansez din nou in lumea prietenilor mei bloggeri ;-). Ah,..hai reinvent yourself Anca odata!!!!

Na, sa va zic ce mi-a mai ocupat timpul lately. O sa ma rezum totusi numai la partile frumoase, alea mai triste le pastrez pentru mine. Probabil o sa fie niste propozitii destul de sarace in cuvinte fiindca e tarziu si ma grabesc la somn...

Mers acasa in weekend. Charged my batteries. Drank Redds Sun (limonada rocks my world). Ascultat ceva concert de folk in bar, kind of boring. Happy b-day to Ciko :-). Pizza. Nestea. Colgate. Somn.

Na asta de mai sus a fost weekendul ce tocmai se termina in seara asta. Ce ar mai fi de mentionat de saptamana trecuta ar fi ziua Sasei sarbatorita pana la ore obscen de tarzii pentru mine. Da it was worth every minute :-). Wild night, that night >:), mi-am amintit de vremuri de demult, helped by niste neni de zdranganeau niste chitari. Gasca vesela are si Sasa, de-aia ne intelegem noi asa bine ca umblam cu oameni veseli si zurlii..:)).

Sasa, cum eu am scris cateva cuvinte de ziua ta, ar fi cazul sa scrii si tu (ia-o ca pe o leapsa sau whatever you want, numa ia-o).

Si in final, o recomandare muzicala ce mi-a facut ziua azi. Edguy-Superheroes. No further comment. Dead end.

Un comentariu:

Christine. spunea...

ti-am pasat o leapsa, enjoy ;)