sâmbătă, 9 aprilie 2011

On the turning away

A venit weekendul in final. Welcome, life. Am inceput distractia in forta, inca de vineri cu un meeting cu colegii de la site ocazionat de ziua lui Liviu si a lui Cris. La multi ani both, oameni faini :-), sper ca v-au placut cadourile!

Dupa meet, am mers la concertul Speak Floyd din Music Hall. Music Hall este Cage/LMC update-at, cu garderoba si cearceafuri pe tavan. Concertul incepe cu intarziere (ma rog, oricum era anuntat ca sa inceapa la ora 22) si la mine oboseala isi spune cuvantul. Totusi, imi trece totul instantaneu cand aud acordurile si versurile de la "On the turning away". Urmeaza o trecere printr-o groaza de piese Pink Floyd care-mi merg direct la suflet, in acelasi timp privesc totul prin lentilele ochelarilor mei si cele ale camerei foto. Printre picaturi, cant cate un vers si ma gandesc cum ar fi sa ii vad vreodata live pe britanici (Pink Floyd).

Din ce imi amintesc din setlist: "Mother", "High hopes", "Shine on you crazy diamond", "Comfortably numb", "Money", "Wish you were here" etc.. Speak Floyd au avut si un invitat in persoana lui Berti Barbera. A fost si bis si parca tot nu a fost suficient pentru cei din sala. Am plecat cu sentimentul ca a trecut repede, ca as mai fi vrut dar in acelasi timp a fost intens atata cat a fost.

Cu siguranta o sa mai merg la ei la concerte cand mai vin sa cante prin Bucuresti.

Speak Floyd sunt:

David Bryan (Hotel FM)-vocal
Sandy Deac(Kappa,Desperado si alti artisti)- clape, voce, acoustic & electric guitars, lap steel guitar
Kovacs”Kovi” Laszlo(Kappa,Desperado si alti artisti) – electric & acoustic guitars
Razvan”Vava” Rotis( Razvan Krivach band) – tobe si percutie
Kovacs Norbert(Tabassco,Paula Seling si Ovi)-chitara,voce
Kolumban Zoli(De La Funk,Yesterdays) – bass
Edi Raita(LeeQuid) – clape
Lazar Rudy(Gaio Jazz Band) – saxofon

Dupa Speak Floyd a venit ziua de azi (sambata). Si uite ca aproape a trecut ziua de azi si eu nu stiu cand a zburat timpul. Btw, am fost la F64 si mi-am luat un parasolar pentru aparatul foto si chestii de curatat lentilele. Mi-a parut rau ca nu mi-am luat si un filtru care face stelute din lumina dar nu mai era pe stoc, a ramas pe data viitoare :-).

Niciun comentariu: