joi, 14 aprilie 2011

Lifeless

Nu se mai termina perioada asta aglomerata. Sufar in continuare de lipsa acuta de timp pentru mine si pasiunile mele, asa ca am rarit-o de tot cu blogul. Mi-e dor sa scriu, mi-e dor sa ascult MULTA muzica, mi-e dor sa mai stau la povesti cu lumea.

Sa va spun si cateva vesti cat de cat ok: sambata asta ma duc sa vad 2 apartamente, weekendul de peste 2 saptamani o sa aiba o zi in plus (Pasti ftw!), miercuri pe 20 vreau sa ajung la concertul Ensiferum - Children of Bodom, traiesc cu speranta ca o sa vina caldura in curand si poate ies si eu mai des la plimbare ca ma omoara rutina job-casa.

As vrea sa plec undeva de Pasti sa ma mai deconectez de realitate dar pare destul de nerealizabila chestia desi o sansa mica-mica exista. Oricum ar fi, un trip fotografic tot o sa bifez ca parca simt nevoia.

Ah cred ca nu am apucat sa povestesc ziua de luni. Am fost cu colegii de la site si alti cativa oameni sa-l vedem in actiune pe Liviu, deasemenea coleg cu noi. Liviu canta la bass in trupa Clear 5 Machine. A fost o cantare intre prieteni, intr-un local un pic neprietenos (rece si cu lumina proasta) dar overall, m-am simtit bine si a fost fain. Vrem bis!

Cam atat din saptamana asta aglomerata, o seara de luni in care am reusit sa zambesc si eu. I still have hope for other smiling days :-).

Iar mi-am asternut pe aici gandurile gramada, fara cap si fara coada, probabil si fara prea mult sens. Incerc sa ma adun, incerc.

Si o piesa soundtrack pentru starea de spirit:

Niciun comentariu: