duminică, 17 octombrie 2010

Infractoarea

M-am dus si eu azi ca tot bucuresteanu smecher la Mall. Mai mult sa window shop dar oricum, m-am dus. Tinuta de weekend includea o imbracaminte ceva mai metal: bocanci, geaca de piele, tricou cu Guns cu craniu, genu de chestii in care ma simt eu bine.

Si am ajuns la Mall la Cotroceni. Am intrat in primul magazin si au inceput balariile alea de la intrare sa piuie. In fine, am trecut mai departe. La celelalte magazine la fel. Nu aveam nimic suspect pe mine si am tras concluzia pana la urma ca era de la bocanci fiindca stiu sigur ca au metal in ei (de cate ori am fost cu ei pe aeroport, m-au descaltat). Si tot asa piuiam la fiecare magazin.

Dupa vreo 3-4 magazine simteam ca o iau razna, nu m-am mai simtit asa prost in viata mea. Toata lumea ma privea ca pe o infractoare. Puii mei..nu mi-a mai ars de nici un shopping. M-am enervat dupa atatea conversatii cu bodyguarzii si privirile vanzatoarelor care credeau ca le-am ciordit din magazine.

Fuckin' shit, a fost cea mai oribila experienta la shopping pe care am avut vreodata. Nici ca-mi mai trebuie shopping la fitze.

Niciun comentariu: