luni, 18 octombrie 2010

Cum am sarbatorit luna plina cu 6 zile inainte

Ieri dupa cum v-am spus in postul anterior am fost la Mall. Ce nu v-am spus este ca am baut un frappe urias + inca jumate de frappe de la prietena cu care eram. Plus cand am ajuns acasa am mancat niste ciocolata buna de am primit-o de la vara-miu din Munchen..

Si ma pun eu frumos sa dorm pe la 1 noaptea dupa cateva ore bune de citit (ochi varza de nesomn). Si ma foiesc, si ma rasfoiesc si mai citesc un capitol din carte. Apoi dau drumu la TV, inchid TV-ul si ma foiesc, ma rasfoiesc..

Si tot asa pana la 7 dimineata m-am tot uitat la pereti si am avut numai ganduri aiurea. Somn pauza. In fine, se face ora de trezire eu tot cu ochii benoclati la tavan.

Am mai avut parte de nopti d-astea cand din motive de sanatate sau de ganduri negre nu puteam sa dorm si de fiecare data e o senzatie a naibii de nasoala. De fapt e fix senzatia aia de I want something but I can't have...

L.E. Ah si btw, cartea pe care am terminat-o ieri se numeste "Nesuferitele zile de luni".

Niciun comentariu: