duminică, 4 iulie 2010

Vreau vacanta!

In ultima vreme intrebarea de pe buzele tuturor este "Ce faci vacanta asta?". Am reusit oarecum sa-mi ocup cate un weekend gratie concertelor si festivalurilor la care intentionez sa ajung dar toate astea nu-mi vor rapi mai mult de 5 zile adunate.

Asa ca, cel putin pentru moment, n-am nici un plan concret de vacanta. De vreo 3 ani imi doresc o vacanta in care sa zac, sa dorm, sa citesc si sa beau Cuba Libre intr-un decor exotic. Dar tot de 3 ani, ma aleg de fiecare data cu vacante in care merg sa vizitez cate ceva, si-atunci sa vezi alergatura si solicitarea neuronilor.

Exceptie a facut numai vacanta de o saptamana de la Sulina de anul trecut cand efectiv i-am speriat pe astia cat am putut sa dorm (la cazare, pe plaja, in barca, practic unde ma puneai acolo dormeam). Pe o scara de la 1 la 10 sa zicem ca a fost satisfacator in proportie de 7. Somehow, tre sa fac cumva sa am o vacanta d-asta dar de data asta trebuie schimbat un pic peisajul...

Avand in vedere ca daca vreau sa ma prajesc pe undeva la soare tre sa imi iau vacanta in urmatoarele 2-3 luni, ar cam trebui sa ma hotarasc spre o destinatie curand. Altfel, n-ar strica nici varianta deja clasica cu vizitatul.

Voi incotro o luati vacanta asta?

Niciun comentariu: