joi, 8 iulie 2010

Ce mai citesc in ultima vreme

Mi-am cumparat 2 carti de la Saptamana Financiara acu vreo 3 saptamani si printre picaturi am reusit sa termin una dintre ele in weekend (am avut un program incredibil de incarcat).

Cea pe care am citit-o se numeste "Confesiunile unui cap al mafiei" si desi subiectul in sine a fost foarte interesant, felul in care e scrisa m-a dezamagit. Mi s-a parut ca autorul nu are nici un fel de talent la scris, avand de cele mai multe ori o abordare mult prea jurnalistica. In fine, daca mai cunoasteti carti (bune in special) despre subiectul asta, please share.

Pana sa ma apuc de a doua carte m-am vazut in weekend cu Cris si mi-a imprumutat o biografie AC/DC de care am fost atrasa imediat. Sunt pe la pagina 82 si inca nu a fost povestita nici o intamplare care sa-mi ramana intiparita in minte. In fine, abia sunt pe la anul 1977 asa ca poate in viitor o sa am parte si de alte povesti mai incitante. Sa fie oare faptul ca am citit biografia Motley Crue motivul pentru care ma astept la nebunii si din partea celor de la AC/DC?

In fine, azi nu prea aveam chef de povesti cu AC/DC asa ca am trecut la cartea nr. 2 de la Saptamana Financiara. Cartea in cauza este Che Guevara - Viata unui mit si sunt la pagina 44. Imi place stilul (thumbs up!) si am aflat deja o gramada de chestii interesante.

Acum o sa ma intorc la citit :-).

4 comentarii:

logical spunea...

nu prea imi place ce citesti... sunt chestii prea "reality"... mie imi place sa citesc nebunii cat mai fantastice si ireale :)

intamplarile amuzante cu ac/dc sunt probabil si pe wikipedia :D

Lenore spunea...

Citesc cam tot ce-mi pica in mana si acum intamplarea a facut sa dau de cartile astea. In functie de cat timp am pentru citit ma inham la carti care ma solicita mai mult sau la chestii usurele.

Oricum nu prea ma pricep sa fac recenzii la carti :P.

Andrei Zbîrnea spunea...

iti recoamnd trilogia "Millenium" de Stieg Larsson...e unul din putinele best selleruri care merita...pot sa ti-o imprumut...as putea vorbi si de poezie, dar nu stiucum te impaci tu cu ea. alte carti faine citite anul asta:

Eric Maria remarque- Nimic nou pe frontul de vest
Gabriel garcia Marquez- dragoste in vremea holerei
J.D. Salinger- De veghe in lanul de secara

despre ce citesc gasesti aici, arhiva pe 2009 si 2010:

http://www.dreampoet.ro/lista-de-lectura-dreampoet/

Lenore spunea...

Poezia nu ma pasioneaza in general desi la unele versuri mi s-a mai intamplat sa ma cutremur un pic.

Despre "De veghe in lanul de secara" am scris un pic mai jos in postul cu tatuaje, fiind una dintre cartile mele preferate (am citit-o prin liceu).

Merci de recomandari!