luni, 28 iunie 2010

Sonisphere - pareri si alte considerente

Pentru partea muzicala, am scris cele 3 cronici din posturile anterioare. Pentru restul, exista postul asta fara caracter oficial :-).

Cei de la BGS nu au foarte mult creier. In ultima zi au facut exces de zel si te controlau pe toate partile ori de cate ori intrai in Golden Circle. Probabil i-a ajuns plictiseala..

Nu stiu cum a fost in Normal Circle, dar din ce am vazut in Golden, rockerii s-au mai civilizat si nu mai au asa multe apucaturi de animale.

Am vazut multi straini: unguri, sud-americani, nemti. Sonisphere chiar a fost un punct de atractie!

Sor-mea a avut o bafta extraordinara astfel incat ne-am facut cu un CD produs de Joey DeMaio in memoria lui Ronnie James Dio si cu o pana de chitara de la Metallica. Tre sa o mai iau la concerte :-).

Se putea frauda destul de usor sistemul si sa intri de la Normal Circle la Golden Circle. Nu stiu cati au facut-o totusi..probabil ca au fost destui.

Hilar sistemul cu o bratara diferita in fiecare zi si faptul ca odata intrat in incinta festivalului nu mai puteai sa iesi si sa intri din nou. Hilare si insemnele cu stelute si inimioare de pe abonamente :-).

Clatitele erau scumpe (2 jetoane), de alte bauturi in afara de bere nu m-am atins dar presupun ca erau destul de scumpe si alea.

In afara de prima zi cand am prins metroul, am fost nevoiti sa mergem pe jos pana la Stefan cel Mare si sa cautam un taxi in zona aia. Daca sambata am avut noroc, ieri am stat aproximativ 1 ora pana am gasit. Si cu sunat la telefon si cu tot...o placere nu alta, mai ales ca ploua.

Ne-am intalnit multi prieteni la festival, am cunoscut si lume noua. Vorbesc despre Andrei & his friends cu care ne-am inteles foarte bine si cu care sper sa ma vad si in alt context decat cel de concert.

Vreau sa ii multumesc tipului care m-a ridicat la "Pussy" ca sa vad si eu ceva pe scena, a fost foarte tare :D. Cu ocazia asta l-am iertat ca m-a calcat pe picior cand topaia la un moment dat.

Ca o concluzie, mi-a placut foarte mult la Sonisphere. S-au meritat cele 5 milioane pe care le-am dat pe bilet.

Niciun comentariu: