sâmbătă, 26 iunie 2010

Sonisphere Day 1 - pareri

Pentru ca nu mai am timp sa scriu cronica din prima zi pana plec din nou la concert, o sa scriu doar cateva impresii despre prima zi de fest.

Organizare buna, mancarica/bauturica destul de variata, cozi la nivelul acceptabil pentru tot.

Trupe:

Orphaned Land - metal pe ritmuri orientale, nu ascultasem inainte, mi-au placut, trebuie aprofundati :D

Paradise Lost - au avut parte de un sunet oribil, nu mi se pare acceptabil la nivelul lor sa nu fie in stare sa regleze sunetul, m-am bucurat ca au cantat One second

Volbeat - cel mai tare show din prima zi de fest, timbru vocal absolut special, prezenta scenica faina, veselie :D

Manowar - mi-au placut mai mult decat anul trecut, true metal warriors, un show bun

Accept - sunet foarte bun, voce remarcabila, n-am stat pana la final

Niciun comentariu: