luni, 5 octombrie 2009

Ce mi-e si cu norocu' asta..

Acu ceva vreme va zisesem ca ma duc acasa de joi (24.09.2009) sa prind concertul Trooper de la teatrul Tony Bulandra. In mod normal eu scap de la job in jur de ora 18:00, adunat cu vreo 20 de minute de ajuns pana la maxi si 1 ora jumate de mers pana in Targoviste, ma duceau la fericita ora 20:00 alaturi de prieteni. Biletul il aveam inca de de la pranz, gratie unei prietene care nu m-a uitat.

Cum Murphy nu doarme, fix atunci m-a tinut sefu' peste program, eu nu prea am avut de ales si mi-am decalat tot programul cu o jumatate de ora. La 18:30 ieseam victorioasa pe usa cladirii unde lucrez...muahaha (ma gandeam ca pierd inceputul, da tot ajung si vad concertul :D). Prind metrou la fix, topaiam de bucurie..dar asa e cand te grabesti, ai tendinta sa uiti unele detalii. Dupa vreo 2 statii de metrou, ma suna o colega de birou ca si-a uitat o chestie la mine si ii trebuie neaparat (eu plecand acasa pentru urmatoarele 5 zile). Ce sa mai fac? Ma intorc, ne intalnim, dau sa plec iar cu metrou, de data asta nu-l mai prind si vine abia in 10 minute..

Ajung intr-un final glorios la maxi, evident era gol. Am stat sa se umple si pana la urma am plecat din Bucuresti la ora 19:30 (ora la care trebuia sa inceapa concertu, God damn it!!!). Mi-am pus niste roace la casti sa ma calmez si a functionat cat de cat.

Pana la urma n-a fost chiar asa de rau, am mai prins 2 piese + inca 2 la bis, the best part of the show (I can bet on that :p), cu asta ma consolez :)).

V-am spus ca stau groaznic de prost cu timpul liber in general? Probabil ca da. Azi intr-un avant curajos m-am dus in pauza de pranz pana la Unirii sa-mi iau bilet la lansarea Trooper de pe 16 octombrie. Chiar n-apucasem pana acum sa ajung pe la vre-un Germanos ori altceva.

In fine, ajung eu la Germanos in Unirii si cu ochii sclipind ii zic lu nenea ca vreau un bilet la Trooper. Nenea si el tot un zambet imi zice ca are dar nu se poate sa-mi dea ca n-are hartie sa-l imprime. Fac ochii mari: wtf?!!!!

Cu speranta in suflet, imi aduc aminte ca am vazut pe afis ca tot in Unirii, undeva pe la etajul 2 este un punct de unde se mai pot lua bilete. Urc, scara rulanta nu merge, bun asa. Ajung la "sediul" vreaubilet.ro, acolo o domnisoara draguta cu un laptop la fel de dragut (identic cu al meu de la job..) imi zice ca are bilete, are hartie de imprimat, yuhu I'm gonna take my lucky ticket. Ii intind o hartie de 50 RON si o aud zicand ca prin vis "Nu am sa iti dau restul..". WTF? Are you kiddin' me?

Next step, am intrat in vreo 6-7 magazine p-acolo sa ii rog pe vanzatori sa-mi schimbe 50 de RON in ceva hartii mai mici. Ti-ai gasit, nimeni n-avea sau evident, nu vroiau sa-mi schimbe. Eu cu nervii la pamant fiindca trebuia sa mai ajung si inapoi la job, fac puppy eyes la colega care era cu mine, stiind ca merge ea diseara in Plaza, sa-mi ia si mie bilet de la Germanos, numai sa nu mai fiu intoarsa cu susu' in jos si sa trebuiasca sa mai am de-aface cu vanzatorii de bilete la concerte.

Beat this, motherfuckin' bad luck!!!!

Later Edit: Am bilet :-)

Niciun comentariu: