joi, 22 octombrie 2009

Aproape vacanta


Inca o zi de munca si intru in sfarsit intr-o bine-meritata vacanta de 2 saptamani. Cred ca e cea mai lunga vacanta din ultimii doi ani asa ca o sa profit la maxim de timpul liber. Am si facut un plan de bataie asa ca n-o sa am timp de lenevit.

Weekendul asta o sa il petrec acasa in Targvoiste la distractie cu lumea, apoi ma intorc in Bucuresti pentru o zi. Marti de dimineata plec cu domnisoara Meritoriu sa ii facem o vizita de o saptamana Sasei in Scotia. Asa ca Edinburgh, Glasgow, Loch Ness, whisky, cimpoaie, barbati in kilt...here we comeeeee!!!

Apoi, cand ma intorc trebuie sa ma duc sa ma ocup de chestii mai lumesti, cum ar fi sa-mi schimb buletinu, sa-mi vopsesc o parte din pleata din dotare intr-o culoare aprinsa (ghiciti ce culoare), sa merg la o petrecere de burlacite in Bucuresti si-apoi sa ma intorc iar acasa ca sa inchei totul in acelasi fel cum am inceput (aka veselie cu prietenii).

Niciun comentariu: