sâmbătă, 19 septembrie 2009

Trooper tribute to Iron Maiden

Nu stiu daca v-am mai zis dar cel mai frumos concert din viata mea a fost concertul Iron Maiden din Bucuresti (4 august 2008). Atunci s-au aliniat planetele sa fie pe aceiasi scena cea mai buna trupa romaneasca - Trooper-, cel mai bun vocal din lume (in my opinion) -evident, Bruce- insotit de cea mai tare masinarie de instrumentisti la care s-au adaugat un public electrizant, ce a cantat tot concertul si muuulti prieteni alaturi de care am impartit acele momente unice.

Initiativa celor de la Trooper, de a face un tribut Iron Maiden, a fost primita foarte bine de fanii celor doua trupe care s-au strans intr-un numar foarte mare (cred ca au fost in jur de 300 de oameni) ieri in Suburbia. Am mai zis-o si mai demult, Suburbia nu-mi place, e mic, vizibilitatea spre scena e redusa si mereu e o caldura de nu se poate respira. In fine, nici acest mic incovenient si nici faptul ca veneam direct de la munca dupa o saptamana grea nu m-au facut sa stau departe de evenimentul special pregatit de trooperi.
M-am intalnit cu multa lume cunoscuta, cei de la Trooper avand un batalion de fani care-i urmeaza constiincios la fiecare concert din Bucuresti si nu numai. Oameni faini, de varste diferite, cu ganduri diferite dar uniti de o pasiune comuna, Trooper \m/.

Playlistul a cuprins in mare, cele mai cunoscute piese Iron Maiden. Am cantat cu totii alaturi de trupeti: Can I play with madness, The Trooper, Aces High, Phantom of the opera, Transylvania, Bring your daughter to the slaughter, Wicker man, Hallowed be thy name etc. A fost nebunie in public si s-a dat din plete fara oprire mai bine de o ora si jumatate.M-a bucurat foarte mult sa aud si coverul dupa Wasted years, piesa la care tin in mod deosebit. A fost si Dance of death, la inceputul careia Coiot a precizat ca n-au repetat-o impreuna decat de doua ori. Tin sa spun ca probabil s-au mai strecurat mici greseli in timpul cantarii, dar experienta trupetilor isi spune cuvantul in astfel de cazuri si acopera orice scapare de parca nu ar fi existat.

In plus, Trooper au anuntat ca in cadrul lansarii noului album din data de 16 octombrie de la Palatul Copiilor din Bucuresti, se va filma si primul dvd live al trupei ce va avea 2 parti, opera rock "Vlad Tepes - Poemele Valahiei" si a doua parte cu cele mai bune piese ale trupei de pe albumele anterioare.Eu voi fi cu siguranta acolo pentru a-i sustine ca de fiecare data, previewul noului album pe care l-am vazut la Sighisoara mi-a starnit curiozitate asa ca abia astept sa ascult proiectul inedit pentru Romania la care Trooper lucreaza de ceva vreme.

Thank you Sasa pentru poze, mai multe o sa gasiti mai pe seara pe Let's rock.

2 comentarii:

Sasa spunea...

scoate-mi mufaul obosit de pe blooog...

Lenore spunea...

Cum vrei tu dear :*