miercuri, 30 septembrie 2009

O intrebare

Imi suna o intrebare cretina in creier. Imi suna si nu-mi da pace, o aud noaptea in somn, o aud ziua cand merg pe strada sau cand stau la birou. O intrebare la care nu stiu ce am raspuns dar la care sigur am raspuns sincer, dar la dracu daca-mi amintesc ce-am spus. A fost o nebunie de moment cand imi pompa adrenalina in vene, lucru probabil valabil si pentru "autorul" intrebarii.

A fost o seara ciudata, o seara cand am plutit intre vis si realitate, cand am urcat la infinit si m-am intors inapoi la same old me in doar cateva ore. O noapte in care toata lumea s-a lasat purtata de val..spre ceilalti, spre prieteni, cat mai departe de singuratate. O noapte cand m-am exprimat mai putin coerent dar cu siguranta am avut curajul si indrazneala sa spun tot ce mi-a trecut prin cap fara sa ma autocenzurez.

Ti-am urlat printre dinti ca esti fraier..

Niciun comentariu: