duminică, 30 august 2009

Some of the best 10 minutes of my life

Cronologic vorbind, postul asta trebuia sa fie scris acu cateva saptamani. Practic, la cat de busy am fost in ultima perioada si la cat de greu mi-am gasit starea in care sa scriu, merge si acu'. Chestia e ca tocmai citeam o carte (Anais Nin-Henry si June) si povestea nebuna din carte m-a inspirat oarecum sa scriu de prostiile ce le veti vedea mai jos.

Va avertizez ca urmeaza o chestie ce ar putea fi catalogata ca emo...dar wtf? we all have our moments sometimes.

Fac chestii toante uneori. Mai ales cand iau ceva mai mult alcool la bord decat trebuie. Oricum, asta nu e o scuza pentru nimeni desi cu totii ne-am dorii sa ne scape de pacate uneori. Atunci cand ratiunea este un lucru demult uitat si simturile ti-o iau razna, you just give up to the moment. Cand o joaca de copii se transforma in ceva mai mult, incepi sa-ti pui intrebari. Daca nu atunci pe loc, cu siguranta a doua zi cand aburii alcoolului s-au ridicat. Constientizarea unor lucruri este aproape mereu dureroasa.

Dar astea sunt detalii ulterioare. Momentu' e important. Momentu' ala pe care nu-l mai stie nimeni, decat tu si el, cand treci de la 0 la infinit in cateva secunde, cand iti pompeaza adrenalina prin vene si aproape ca iti simti bataile inimii mai ceva ca un ritm indracit batut de Portnoy. Cand stii ca totul s-ar putea schimba, cand iti dai seama ca era o chestie pe care ti-o doreai latent de ceva vreme. Posedare draceasca, this is what I'm talking about. Luati chestia asta mai mult sau mai putin sexual dar cu siguranta nu ca pe ceva intelectual. Aia este o alta distractie.

Chestia cu 10 minute din titlu este o estimare, in fapt mi-e destul de greu sa ghicesc cat a durat ultimu moment de astfel de dementa pura. Chestia cea mai buna e cand you don't judge yourself. Dar la dracu daca pot sa nu o fac...

Si ma enerveaza ceva, ca tre sa stric eu totul mereu. Ca desi the good thing poate sa continue ceva vreme I freak out si ma inchid in universul meu solitar. Si normal ca nu te mai intelegi cu mine dup-aia.

Intr-un blink of an eye, te trezesti ca nu stii daca chiar ai trait chestia sau ai visat. Btw de visat, ar cam fi timpul sa ma pun la zzz-iala.

Sfat sincer pe final de post: live your moments and follow your dreams :-)

Niciun comentariu: