duminică, 16 august 2009

Povesti

Pentru ca v-am promis ca o sa ma intorc cu povesti din vacanta, here I am :D.

Dar inainte de toate tocmai am citit o veste care ma bucura nespus, legata de prezenta celor de la Scorpions in Bucuresti pe data de 5 noimebrie, dupa cum anunta Metalhead. O sa fiu acolo cu siguranta.

In ordine cronologica, evenimentele din aceasta vacanta au inceput cu party-ul in stil Hawaii din Under, party ce a strans niste prieteni la un loc pentru o petrecere tipica gastii noastre adica distractie, booze, dancing, extra-booze..ce sa mai zic, o animalizare cum numai noi stim sa facem :P. Momentele cheie au fost presarate cu frisca, batai cu apa, bodyshots cu tequila si multa lamaie de pe sor-mea care era intinsa pe bar la propriu, too much booze for me care am clacat eroic la un moment dat. Ziua de munca de joi+ drumul buc-tgv si faptul ca n-am mancat mai nimic m-au ajutat sa ma ia bautura de cap rau de tot si nesperat de repede. I'd better have more luck next time :)). Poze nu v-arat ca imi baga astia avertizare pe blog si declaratii ca tre sa aveti 18+ ca sa ma puteti citii :)).

Nici nu am apucat bine sa ne trezim din frenezia de joi ca vineri am luat distractia iar de coarne la un concert C.O.D. si Skepsis tot in acelasi one and only Under. Despre concert o sa povestesc intr-un post separat care va urma cat de curand.

Nu si-au scos bine baietii cu cantarea chitarile din priza ca noi plecam din good old Targvoiste cu directia Tulcea-Sulina. Drumul a fost drept si lung dar frumos asa ca pe la ora 8:30 de dimineata eram deja in port la Tulcea. Pe-acolo tot felul de neni ne ademeneau cu plimbari cu barcuta prin delta cu "doar" 200 de euro.

Am mai pierdut vremea pe acolo mai mult sau mai putin cu folos si pe la pranz am luat catamaranul ca sa ajungem in Sulina. Cum ratasem somnul din noaptea precedenta am motait mai tot drumul ce a durat aproximativ 3 ore. Cald si bine, ajungem in port unde ne astepta gazda noastra care ne-a condus pana la apartament. Desi era destul de tarziu am hotarat sa mergem sa facem o baie in mare asa de bun-venit. Plaja in Sulina este destul de departe de oras asa ca pentru a ajunge acolo trebuia sa luam un maxi-taxi local dar am fost norocosi ca aveam o statie a acestui maxi foarte aproape de noi.

Marea la Sulina este altfel decat o stiam eu pana acum. In primul rand nu este sarata, alge nu erau deloc asta in conditiile in care pe restul litoralului scoteau autoritatile munti de salata cu excavatoarele, este destul de nisipoasa si ascunde ceva meduze :).

Valuri am prins cateva dar foarte mici cu toate ca am avut parte de vant dinspre mare aproape toate zilele cat am stat acolo. Zilele au trecut destul de repede, am facut plaja, am dormit, am citit, am mancat multe hamsii si alti pesti (yummy), am turnat si ceva vin peste ei si ne-am relaxat. La Sulina nu gasesti destrabalare decat daca o cauti cu lumanarea. Noi n-am cautat si a fost foarte bine asa.

Intr-una din zile ne-a luat gazda noastra la o plimbare pe canale, prin taramul pasarilor, sa vedem pelicanii si pana la far. A fost o experienta inedita ce merita repetata cu siguranta. Ah si nuferii sunt absolut superbi :X. Gazdele noastre au fost 2 tineri foarte prietenosi cu care ne-am imprietenit si cu care ieseam la bere seara in oras :).

Cum toate lucrurile bune se termina, a venit imediat ziua de vineri cand trebuia sa ne imbarcam spre casa...o ora si jumatate pe barcuta rapida, inca vreo 5 ore si un pic de drum cu masina si eram inapoi in Targoviste. Home sweet home.

Mai vreau vacantaaaaaa!

Niciun comentariu: