vineri, 8 mai 2009

Mine, all mine

Primul meu tatuaj:

Era un pic rosu ca abia mi-l facusem. Il ador!!! E situat pe omoplatul stang :-)

Am plecat marti din Bucuresti cu directia Ploiesti, intentia noastra fiind evidenta. O data ajunsi, Cristi ne astepta si m-a luat direct pe mine sa ma tatueze. A fost super ok, nu m-a durut mai deloc si omul s-a purtat super fain cu mine.

Daca vreti sa va faceti si voi un tatuaj, va recomand oricand salonul din Ploiesti (http://www.tattoo-studio.ro/) unde cei doi Cristi or sa va faca visul sa devina realitate.

3 comentarii:

Andrei Vajna II spunea...

Primul? Deci mai urmeaza.

Lenore spunea...

Deocamdata n-am ganduri dar vom vedea. Never say never :p.

TwistedMind spunea...

Buna!
Nu am gasit o adresa de contact pt a putea lua legatura pe mail, asa ca mi-am permis sa postez aici. Mi-a placut foarte mult articolul referitor la tatuaj; eu am un site de specialitate (despre-tatuaje.com) si mi-ar face o deosebita placere daca as putea prelua articolul si a-l posta pe site-ul meu in categoria "din experienta oamenilor" - bineinteles, toate drepturile de autor rezervate si link direct spre blog-ul tau. Daca este ok, pentru a discuta toate detaliile poti sa ma contactezi pe adresa admin@despre-tatuaje.com.