joi, 21 mai 2009

Am fani in Targoviste :-)

De ceva vreme imi urmareste cineva din Targoviste blogu intr-un mod asiduu. Ah si foloseste Opera.

Tre sa recunosc ca ma foarte mir ca cineva poate sa ma viziteze mai des decat ma vizitez eu insumi (si believe me ca eu ma vizitez des, mai ales de la job). Na ce sa zic, sunt flatata!!!

Si acu, sa trecem peste momentele mele de lauda, va spun ce target-uri mi-am fixat in urmatoarea perioada. Ah si mentionez faptul ca eu de obicei cand vreau ceva, I get it (muahaha >:) ). So, "to do" list-ul este urmatorul:

-luat nenorocitele de examene de la master fara eforturi prea mari
-iesit prin Bucuresti mai des la vara
-vizitat Grecia, Scotia si Spania
-slabit vreo 5 kile ca na, e vara si mergem la mare :P
-agatat o bunaciune (a se vedea postul cu bunaciuni)
-bronzat (aici poate parea usor dar nu e deloc)
-get a promotion la job
-get a bonus la job (this is damn important...)
-scris mai des pe blog si mai putine prostii
-improve cooking skills
-more sports (asta merge mana in mana cu aia cu slabitu)
-more rock, all the rock I can get daca se poate
-happiness, peace and love for you all *asta ca sa nu ziceti ca ma gandesc numai la mine*

High hopes and fingers crossed,
Anca

3 comentarii:

Christine. spunea...

ai fani si din Bucuresti:))
cand treci pe aici, la vara, let me know:D

Lenore spunea...

Pe unde sa trec? Prin Bucuresti? :))

Pai sunt deja aici, din pacate imi petrec in Bucuresti cam 80% din timp..

Christine. spunea...

ah'.
urat:-s bucurestiu' cam suge