sâmbătă, 28 februarie 2009

Leapsa

De la Cati. Thanks!

So here I go:

Sunt rockerita metalista.

As vrea sa o tin intr-o petrecere continua.

Pastrez amintiri frumoase cu prietenii mei.

Mi-as dori sa calatoresc in jurul lumii.

Nu imi place sa ma trezesc de dimineata.

Ma tem sa nu raman singura.

Aud si simt muzica rock.

Imi pare rau ca n-am timp suficient sa fac tot ce-mi doresc.

Imi plac cartile interesante.

Nu sunt trista pentru ce-a trecut.

Cant cu prietenii mei.

Niciodata nu lasa pe maine ce poti face azi.

Rar calatoresc in afara Romaniei.

Plang cand sunt foarte nervoasa.

Nu sunt multumita de faptul ca muncesc prea mult.

Sunt confuza legat de ce imi va rezerva viata in continuare.

Am nevoie de relaxare.

Ar trebui sa am mai mult timp pentru mine.

O dau mai departe lui Vlad si Razvan.

Niciun comentariu: