duminică, 15 februarie 2009

25 chestii

Vazand eu pe blog la Sasa ca se poarta chestii pe Facebook (ceea ce nu detin decat vag, am impresia ca am facut la un moment dat un cont fara poze si oricum nu mai stiu parola..) am zis sa nu ratez trendul si sa pun si eu pe blog 25 de chestii despre mine. Nu ca nu ati stii deja suficiente lucruri.

1. Sunt cu rocku', rau de tot ("nici macar un house acolo ceva?" "God, NO!")

2. Legat de punctul 1, evident concerte rock, toale rock, petreceri rock, baieti cu rocku:P.

3. Am o prezenta online foarte ..activa. Am si prieteni online pe care ii vad rar in real life dar la care tin foarte mult.

4. I loveee to go shopping de haine si chestii pentru mine in general!

5. Imi place tequila, cu prietenii. Si alte shoturi cu tequila si alte chestii. Colorate sa fie!

6. Imi place sa citesc. Si sa adorm citind.

7. Imi place sa calatoresc. As pleca in fiecare weekend din Bucuresti daca as putea.

8. Urasc Bucurestiu. Nu ma vad traind aici toata viata. No way!

9. Urasc sa ma trezesc de dimineata si evident, sa ma misc pana la job.

10. Aparent sunt foarte funny atunci cand beau. Si sparg chestii..

11. Sunt dezordonata. Dar am invatat sa traiesc cu asta (incerc sa fac progrese dar merge greu).

12. Am ochelari pe care ar trebui sa ii port tot timpul. Ii pierd des si mi-e lene sa ii caut.

13. Nu stiu sa gatesc si nici nu ma agit. Supravietuiesc si asa (foarte rau din partea mea ca am recunoscut asa ceva in public..cine m-o mai lua si pe mine, doamne:P).

14. Imi place sa ma plimb vara noaptea pe afara. Sweet sound of silence :)

15. Sunt egoista. Don't touch my stuff without asking:P.

16. Vorbesc mult. Ghionion, nu cu toata lumea.

17. Imi plac cerceii. Fa-mi o bucurie si cumpara-mi unii cat mai ciudati.

18. Muncesc prea mult :(.

19. Apreciez inteligenta la baieti. Daca nu poseda, buh bye.

20. De multe ori ma port ca un copil mic. E vreo problema?!

21. Imi schimb des starea de spirit. Cred ca exista un cuvant pentru chestia asta da probabil suna naspa, psiho kinda-stuff.

22. Ma gadil tare, foarte tare. Probabil ca as lesina la un moment dat, este probabil frica mea cea mai mare sa lesin si sa imi pierd cunostiinta.

23. Imi plac provocarile, de orice fel. (Sasa are un cuvant pentru asta, da nu vreau sa-l scriu aici)

24. Nu insel. No further comment.

25. Imi place viata. Incerc sa iau ce e mai bun din ea si din fiecare clipa.

P.S.: clar, sunt prea sincera..

Niciun comentariu: