duminică, 9 octombrie 2011

Voodoo

Dupa o seara frumoasa cu concert si poze (in lumina lipsa), am ajuns acasa si am zis sa pun un pic ultimul album Trooper la play si sa arunc un ochi la celelalte chestii de pe stick. Zis si facut, m-am infipt cu ochii in booklet stiind ca o sa gasesc acolo pozele colegilor mei de site Alex si Liviu (Bravooo bai pozografilor geniali, care sunteti!).

Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca apar si eu la multumiri si mai ales ca am fost trecuta cu "numele de scena". Astfel, vreau sa revendic numele de Lenore de pe booklet-ul Trooper, eu sunt in toata splendoarea nickname-ului meu :D.

Asta era asa, sa ma dau mare si la voi. Lenore este deja un brand, asa ca the show must go on! Pauza a luat sfarsit.

Inainte sa ma duc la somn, nu uitati cuvintele de mai jos (presimt ca o sa le aud foarte des in urmatoarea perioada):

Uita de tine, intra in vis si asculta de mine!

3 comentarii:

Andrei Vajna II spunea...

Poate Lenor e un brand...

Lenore spunea...

Shhh.. ca-ti fac voodoo! :>

fotograf nunta roxana spunea...

interesant articolul!