vineri, 28 octombrie 2011

Unforgiven

Pentru ca sunt sucita si nu stiu ce vreau si ma foiesc si rasfoiesc. Si dau cu banul si nici asa nu-i bine.

Am rarit-o rau cu blogul si incerc sa-mi reiau activitatile de pe blog de ceva vreme dar mi-este asa greu sa scriu din nou. Incercarile de pana acum au esuat lamentabil in fata ecranului alb si orice postare mai lunga de cateva randuri si-a gasit sfarsitul inainte de publicare.

Deci, long story short..ce a mai facut domnisoara Lenore de data asta? I've been busy being me and making the same mistakes all over again that it does not even hurt anymore....

Hai ca chiar am scris-o pe scurt si-am dat si asa destule detalii din casa.

Ce va urma?

Niste muzica, niste concerte, niste blogging (hell yeah, o sa trag de mine pana o sa se intample minunea sa scriu din nou ca in vremurile bune, adica 2010), niste Germania, niste tequila sau rom (mi-e pofta de mor chiar acum in timp ce tastez), niste Targoviste, niste plimbari si multe ore pierdute din nopti.

Ce o sa iasa din asta?

Habar n-am :P.

Coloana sonora a postului asta din care n-o sa priceapa nimeni nimic este asigurata de formatia vocal instrumentala Metallica, in amintirea vremurilor din liceu.

Niciun comentariu: