duminică, 3 aprilie 2011

Zleepy head

Weekendul asta am dormit. Am dormit asa pe banda rulanta tot ce am sarit saptamanile trecute. Printre picaturi insa, am fost si la un concert in Wings sambata cu Dark Fusion, Conflict mental, Vepres si Voices of silence. A fost dragut insa nimic care sa ma dea pe spate. Mi-am exersat din nou talentele fotografice si nu-s prea multumita de rezultate (gresesc undeva si perpetuez aceasta greseala mereu).

O sa urc pozele pe Let's rock mai pe seara. Intre timp ascult ceva darkwave (Professor Fate) provided by Alex care se potriveste destul de bine cu starea mea de spirit.

Nu pot sa nu ma gandesc de acum la viitorul weekend cand o sa vad live Speak Floyd si sper sa particip la primul (semi-)trip fotografic din care sa invat cate ceva.

Cam atat pentru acum.

Niciun comentariu: