marți, 26 aprilie 2011

Paste is over

Si-au trecut si sarbatorile pascale de anul asta. Am fost acasa unde am petrecut 3 zile frumoase (vineri seara nu se pune ca atunci am dormit), in compania prietenilor si a familiei. Fiord, muzica, plimbat mult, ceva poze.

O sa postez in zilele viitoare si cateva poze cu orasul vazut de sus din Turnul Chindiei.

Btw, daca va intereseaza tarifele de pozat monumentele, la Turn costa 15 ron/aparat amatori si 25 ron/aparat profesionisti dar doamna de la intrare a considerat ca 2 DSLR-uri cu cate 3 obiective fiecare + trepied inseamna ca suntem amatori si platim 15 ron :P. Ma rog, eu de fapt am pozat pe naspa :-).

La Zoo in schimb sa vedeti preturi pentru fotografiat, era ceva SF gen 1.000 ron, cred ca in banii astia iti gadila animalele in talpa ca sa-ti zambeasca la poza. In fine, nu am mai apucat sa trecem si pe acolo ca se facuse tarziu asa ca a ramas pe alta data. Trebuie sa aflu mai exact ce este cu taxa aia si daca exista vreo cale sa intru cu Blackie fara sa las acolo bani cam cat pentru un obiectiv :P.

Nu pot sa nu ma gandesc deja la weekendul viitor cand am in plan 2 concerte: sambata Trenul de noapte in Music Hall si duminica Blind Guardian la Arene. Meet you there :D.

Niciun comentariu: