miercuri, 5 ianuarie 2011

Snuff

M-am gandit sa mai scriu si eu cate ceva pe aici, pana nu-mi pierd si fanii aia putini pe care-i am.

Ce am mai facut? Munca, munca, munca, muzica si frig.

Ce o sa mai fac? Maine ma vad cu dragii colegi de la Let's rock si cred ca o sa fie prima intrunire cu toata gasca. Abia astept! Apoi, vineri, asa cum m-am laudat deja merg la concertul ala obscur in Cage sa trag niste poze. Alt concert obscur la care o sa ma duc e ala de pe 12 februarie cu Avatar si Indian fall. Iubesc diversitatea muzicala :D. Btw de concerte, cica o sa vina Epica in Romania --> eu bifez inca un concert.

Sambata ar trebui sa se tina un fel de reuniune cu colegii de la facultate, dar sansele sunt pe jumatate sa fie sambata si pe jumatate vineri. Sper sa se voteze pentru sambata sa nu fiu nevoita sa aleg. Concertele obscure imi fac bine la activitatea concertistica..

Ah si azi m-am indragostit (de asta):

Niciun comentariu: