sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Last two days

Dupa cum v-am spus in postul de acum cateva zile, am avut intalnire cu echipa noastra de la Let's rock. A fost cu siguranta cea mai frumoasa intalnire de pana acum mai ales ca nu a lipsit nimeni.

Am vorbit despre concerte, site, fani, zodii (suntem 6/8 zodii de foc), bilete la concerte. Chiar a venit cineva cu ideea sa facem un fel de Let's rock camp la munte (daca se tine chestia, o sa trebuiasca sa ma apuc de antrenament ca sa urc muntii). Sper sa se tina :D.

S-au facut si poze, pe care le gasiti pe Facebook si cea care imi place cel mai mult (cu mine) o gasiti in postul anterior. Am si eu o idee noua de proiect pentru 2011 legat de activitatea mea pe site, o sa incerc sa scriu zilele astea un comunicat in acest sens.

Dupa meeting, m-am trezit ca Sasa si Cris mi-au facut un fel de fanpage pe Facebook. Toti fanii sunt invitati sa ma placa si pe Facebook aici: http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Lenor-cea-cute-si-dead/179994472023566

Dupa acesta frumoasa zi de joi de care am povestit mai sus, ieri am fost in Cage Club la concert. A fost diferit fata de concertele la care merg eu si desi nu stiam nici o piesa de la nici o trupa, Deliver the God s-au facut cu (cel putin) un nou fan.

La Deadeye Dick a fost aiurea ca s-a intamplat incidentul cu vocalul lor Pava care s-a accidentat. Sper sa isi revina repede si sa reia concertele din acest turneu.

Daca vreti sa vedeti poze de la concert, le gasiti aici pe cele facute de mine, Liviu si Alex (suntem buni la team-work dupa cum vedeti): http://www.letsrock.ro/reviews_Galerie+foto+Deadeye+Dick+Deliver+the+God+Days+Before+Disappearance+in+Club+Cage_155.html

Hai cu rocku'!

Niciun comentariu: