duminică, 5 septembrie 2010

Sa mai ascultam niste muzica

Ieri am fost la radio si am mai inregistrat o emisiune Let's rock. De fapt, am tras din nou emisiunea despre concertul Iron Maiden de la Cluj pentru ca data trecuta nu am reglat bine microfoanele si am tras o groaza de zgomot de fundal. In fine, overall, sunt mandra de prima emisiune pe care am facut-o singura (singura din perspectiva mea ca realizator, fiindca la inregistrari m-a ajutat Andrei - multumiri!).

Urmeaza ca saptamana viitoare sa tragem ceva despre Muscel Cloverfest si am invitat 2 prieteni din una dintre trupele ce a cantat la festival. Sper sa iasa bine, fingers crossed.

Azi am avut timp sa ascult si ceva muzica, mai exact albumele noi de la Ozzy, Black Label Society si Kamelot. M-am blocat pe Order of the black, ma asteptam oarecum la asta dar a reusit sa ma fascineze iremediabil. Dupa 3-4 ascultari, deja va spun ca o sa prinda un loc in top 10 al albumelor care mi-au placut cel mai mult anul asta.

Si pentru ca sunt in continuare blue (nu mai scap de starea asta de ceva vreme), va las in compania a doua balade de pe albumul mentionat mai sus. Sunt mai multe balade pe album, eu am numarat vreo 4 dar asta nu ma deranjeaza nici pe departe. I just love the piano (& guitars de pe "January") ...:-)



Niciun comentariu: