joi, 11 martie 2010

Festin literar

Motivul "lipsei" mele din spatiul virtual in perioada asta este faptul ca am din nou o perioada in care m-am apucat de citit la foc continuu. Pe mine cand ma apuca, ma apuca...

Dupa cum va spuneam aici, m-am apucat de citit Muzicofilia. Am devorat repede jumatate de carte, dupa care am lasat-o in stand by in weekendul cand am fost la Constanta. Cum cartea este destul de mare, nu m-am carat cu ea dupa mine prin metrou asa ca intr-o seara am trecut pe la un chiosc si mi-am cumparat asta. Eu in general nu prea am bagat nasul in SF-uri dar colectia asta de povestiri a lui Silverberg m-a dat gata. Recomand!

In weekend s-a intamplat sa merg la cumparaturi si am scapat la raionul de carti din Real unde nu m-am putut abtine si mi-am luat vreo 3 carti: Helen Walsh - Rebela, Greg Egan - Crantina si Joe Haldeman - Camuflaj. Aveau multe carti din colectia Nautilus SF de la Nemira la reducere (doar 10 ron/carte).

Cartea lui Helen Walsh este o carte despre droguri, adolescenta, sex si este considerata un fel de replica la Trainspotting. Mie mi-a placut mult dar eu in general sunt fan carti cu drogati. M-a tinut in priza si-n 2 zile am terminat-o (cu tot cu mers la job :) ).

Acum, mai am aproximativ 100 de pagini din Carantina care s-a dovedit o lectura mult mai dificila decat povestirile lui Silverberg. Nici n-are cum sa fie simpla treaba fiind vorba despre metafizica, mecanica cuantica si alte fericiri d-astea pentru genii. Sunt curioasa cu ce o sa raman la sfarsit :-)).

Planul este sa ma intorc maine la Muzicofilia mea draga si sa o termin, dupa care sa vad cu ce se mananca cealalta carte SF, adica Camuflaj.

Over and out ca am ochii busiti de somn,

Anca

Niciun comentariu: