luni, 13 iulie 2009

Updates from my twisted life

De bine ce ma plangeam eu pe la jumatatea lui mai ca e cald si ma evapor, pe atat de rau e acu ca ploua in fiecare zi siroaie. Si firar a dracu de ploaie ca mereu ma prinde p-afara si eu nu prea utilizez chestii de-alea de se numesc umbrele. Plus ca tre sa topai peste balti si nu e prea usor cand ai 1 metru 60...

Iar am avut un weekend din ala misto = weekend in care socializez si cu altcineva in afara de propria perna...asa ca vineri seara dupa o bere in H&H am stat cu fetele pe o bancuta in fata la Antipa si am mancat chestii nesanatoase care au adus ploaia.

Later on, adica sambata am fost la o nunta care s-a dovedit a fi super ok, mult mai ok decat ma asteptam. Eu am fobie de nunti, nu-mi plac, ma zburlesc, ma crispez, stau in colt si mormai toata noaptea, de-astea..Acum a fost si prima nunta la care am fost fara ai mei, adica ne-fortata si ne-obligata, mireasa fiind o colega de-a mea de job. Desi a fost cam multa muzica populara si let's face it horele alea sunt never-ending, pana la urma am reusit sa ma incadrez in peisaj.

Oricum, nunta la romani este o foarte mare risipa, mai ales de mancare. Nu ca fac eu acu pe moralista si zic ca aia din Africa mor de foame, dar e inuman sa bagi atata mancare in tine. Deci din alea..hmm..4-5 portii de mancare ce sunt de obicei la o nunta, as trai lejer 3 zile :)).

Ziua de duminica nu stiu cand a trecut ca am dormit mai bine de jumate, dar pe seara iar m-am vazut cu fetele si am stat la o pizza/barfa/suc/sangria la Sasa in bucatarie. Ah si i-am vazut dragonu ala de Jane care e cea mai mare broasca de apartament care am vazut-o pana acu.

Can't wait for the next 2 weekends cand cu putin noroc o sa plec din Bucuresti.

P.S. Mai intarzii ceva cu cronica aia de la Manowar, da mi-e lene tare (Andrei, don't kill me!!!).

Rock si roll!

Niciun comentariu: