luni, 20 iulie 2009

Trip-ul banatean :-)

Distractia banateana din weekend a inceput vineri de dimineata cand am ajuns in Resita. Dupa o noapte lungaaa pe tren in care am avut parte de chestii ciudate de genul ca trenu se desparte in doua si noi suntem in jumatatea gresita :)) si dai si alearga sa nu plece dracia fara noi, cu bilete de tren fara loc (mai bine asa decat ca altii care au avut bilete de tren cu locuri care nu exista fizic in tren), ne-am coborat in minunata gara Resita Nord. Avem o idee vaga ca tre sa luam ceva autobuz spre Garana dar fiind ora 7 si ceva de dimineata ne-am urnit destul de greu.

In fine, am nimerit prin centru, ne-am luat micul dejun pe o bancuta si apoi hai sa vedem cum ajungem la Garana. Il intrebam pe un nene de trecea prin zona cum ajungem la autogara (de acolo credeam noi ca tre sa luam autobuzu) si surpriza nenea ne zice "hai urcati ca va duc eu pana acolo, tocmai plecam la job si e in directia aia". Woohoo cat noroc sa am..nenea ne-a pus muzica misto, ne-a dus la autogara, a stat cu noi pana a vazut ca n-avem ce autobuz sa luam de acolo si apoi ne-a lasat la marginea orasului pe drumul spre destinatia noastra finala. Cred ca n-au trecut 5 masini si alt nene binevoitor ne-a deschis usa la masina si ne-a zis sa urcam ca merge si el in Garana. Deci inca o data..cat noroc sa am?!!!

Pe la 9 si ceva de dimineata am ajuns. Prima chestie: montat cortu, adica eu ajutat de fapt la montat cortu care s-a dovedit incapator dar nu prea rezistent la ploaie (asta o sa va povestesc ma incolo..). Nici n-am realizat cand s-a facut din ce in ce mai cald si pe la pranz sunt sigura ca s-a ajuns la o temperatura in jur de 35 de grade. Prajeala garantata, bronz de tractorist garantat = inrosit pe spate cu dunga de maieu, sexy ce sa zic.

In Poiana Lupului acolo am facut cunostiinta cu o gasca mare de oameni din Arad, veniti si ei pentru distractie la Garana. Foarte de treaba si prietenosi oamenii :-). Am invatat sa joc cruce cu carti unguresti (habar n-aveam cum arata cartile alea pana vinerea trecuta), am experimentat spalatul pe dinti in rau, am baut multe ape ca la ce caldura era numa alcool nu-mi trebuia si nu stiu cand s-a facut dup-amiaza. Ne-am luat bilete la fest si ne-am dus destul de devreme sa ne ocupam locuri pentru concert. Spre seara a ajuns si Sasa in sfarsit si ne-am pus la barfa despre una, despre alta. Glumeam deja cu ea cum o sa fac eu un post de blog pe care o sa-l numesc "Banateanul in habitatul lui natural", post ce se vroia sa sublinieze diferentele culturale si de limbaj intre regiunile geografice. Dar decat sa-mi iau bobarnace din ambele parti (banateni si bucuresteni) mai bine ma abtin. Oricum tre sa mentionez ca repertoriul injuraturilor banatene e mai bogat si suna mai bine decat cele "sudiste".

Asa cum povesteam in postul anterior, am cedat pe la ora 2 si ceva si m-am pus la somn in cort. Prima noapte din viata mea de dormit in cort a fost perturbata la ora 7-8 de dimineata (cred) cand au venit vacile si au luat-o frumos printre corturi. Ne-am trezit intr-o ploaie de injuraturi ale oamenilor care isi manau vaciile pierdute printre corturi :))). In fine, am adormit la loc si abia pe la 11 m-am indurat sa ma trezesc si asta datorita faptului ca in cort se facuse o sauna de toata frumusetea.

Am luat-o pe jos spre Rascruce (asta este un restaurant din varful muntelui) unde ne-am pus inauntru sa mancam ceva. Decoru era demn de un muzeu, servirea de evul mediu :)). Cred ca a fost prima data in viata mea cand mi s-a intamplat ca dintr-o masa de 10 oameni sa zicem, sa ne dea frumos 6 oameni afara pe motiv ca "cei care beti ceva iesiti afara, restu care mananca sa ramana". Bai da-o dracu de treaba. Da cum ramane cu respectul pentru client? Cred ca asta a fost singuru moment cand am vazut nesimtire la cineva din zona aia. Pacat..

Dupa masa, ne-am pus iar la povesti, de data asta la umbra. Nici nu stiu cand s-a facut iar seara si am mers din nou la concert. Considerabil mai multa lume in aceasta a doua seara, de altfel si corturile se inmultisera prin poiana. Eram happy ca seara asta avea sa doarma si Sasa la noi si planuisem o barfa si o bauta pana la ore tarzii. Dar cum totul fusese aproape perfect pana acum, distractia ne-a fost stricata de o ploaie (de fapt ploaie e putin spus, tornada ar fi mai potrivit) care ne-a udat pana la piele si ne-a bagat in corturi. In cort, alta distractie, era apa peste tot. In plus, Sasa plecase cu ai ei la pensiunea de 100 de euro camera pe noapte :P.

Cred ca a durat mai bine de o ora ploaia cu tunete si fulgere, timp in care nu mi-a fost gandul decat la o gura de alcool in care sa-mi inec amarul. A venit si alcoolul ala dar ceva mai tarziu, cred ca era deja in jur de ora 2. Singurele haine care mi-au ramas uscate erau cele de ziua, pantaloni scurti si ceva tricouri. In fine, dupa ceva joc cu spune trupe cu litera Tz si cateva guri de tarie m-am pus la somn. Dimineata aceiasi distractie cu vacutele. Uf, ce repede a sosit momentul cand a trebuit sa ma despart de Garana.

Norocul a tinut cu mine si la intoarcere cand la autostop m-a luat o pereche de tineri foarte de treaba si m-au lasat fix in fata garii Resita Sud. De aici si pana la Bucuresti au fost multe ore dar in final am ajuns acasa safe&sound.

Garana, see you next year :-)

11 comentarii:

Andrei Vajna II spunea...

Noroc e atunci cand ceva putin probabil se intampla. Cum eu cred ca era destul de probabil sa va duca cineva la si de la Garana, nu cred ca e vorba de noroc.

La fel cum nu e vorba de ghinion cu tornada (asa se spune in sud la plouat cu galeata?) si cu siguranta nu o sa ajuti cu montatul cortului la Sighisoara. Oricum, nu e vina ta, ci a celui care parea capabil sa intinda un cort ca lumea.

Si ca o ultima observatie, nu stiu daca stii sau nu, dar aradenii nu sunt banateni. Nu-mi dau seama daca la ei te refereai, dar am zis ca e bine sa-ti zic.

In rest, ti-am zis ca o sa te distrezi, si ma bucur ca am avut dreptate.

Sasa spunea...

"astia sunt banateni de treaba, nu bucresteni nenorociti care nu te iau la autostop" citat din taicamiu ala rock care ma trimitea cu convingere sa fac autostopul. si caruia i-am turnat un zimbet sexi cind am ajuns inapoi prin fortele propri inapoi la cazare, cu vum vum inmatriculat ghici unde.
oricum, fu super fain festu. vrei poza aia sexi ?

mycoderma_aceti spunea...

pai nu...aradenii nu sunt banateni. de fapt, nu se stie exact ce sunt, dat fiind faptul ca aradul e fix pe mures...oricum, cred ca anca se referea la localnici [resiteni si cei din garana], care sunt banateni.

nu imi vine sa cred ca nu ai mai jucat cruce cu carti din alea...hihihi

...oricum, frumos a fost si mult prea scurt.

Andrei Vajna II spunea...

Eu sunt surprins ca ai jucat cruce cu orice fel de carti inainte.

Aradenii sunt ardeleni. De partea asta a Muresului este cartierul nou. Deci aia sunt un fel de parveniti.

Lenore spunea...

Ce complicat domne cu regiunile astea. Hai sa lasam diferenta la vestici si restu' tarii :))).

Oricum imi place delimitarea lui Andrei, fix de aici incolo sunt ardelenii, in partea celalalta banatenii. Mandria asta de banatean, ce face din om :p.

Iar legat de carti, nu mai vazusem carti de joc unguresti deloc pana acum iar asta e singuru joc pe care l-am invatat cu ele. Cred ca se poate adapta cu succes si pe carti normale..chiar o sa incerc :D.

Acu la Sighi suntem printre ardeleni nu? Just wanted to check before we get there :)).

Sasa, hai cu poza sexi azi :p.

Andrei Vajna II spunea...

Aaaaa, deci n-ai mai jucat cruce inainte! Bun, mirarea mi-a trecut. Si evident ca se poate juca si cu cartile de poker: 9, J, Q, K, 10, A.

Si cum adica nu e importanta delimitarea geografica? Pai nu vezi cati se cearta pe granite? Ce parere ai tu despre autonomia maghiarilor din Transilvania? Noroc ca Banatul are granite naturale: Mures, Tisza, Dunarea si latura vestica a Carpatilor Meridionali.

Nu e vorba de mandrie iesita din comun, e vorba sa fii incadrat corect. Tu cum te simti cand italianu iti zice "tiganii aia" sau britanicu te intreaba daca esti in Europa sau americanu daca esti pe aceasi planeta cu el?

Lenore spunea...

Andrei, te iei prea in serios :-)

Si in plus tot nu mi-ai raspuns cu Sighi si daca mai fac o greseala de-asta imi dai 2 si ma trimiti la colt sa mai studiez niste geogra.

Andrei Vajna II spunea...

A, pai credeam ca e o intrebare retorica.

Lenore spunea...

Chiar era :)).

Tre sa vad cum fac s-ajung maine sa prind concertul Trooper. Wish me luck!

Sasa spunea...

daca nu scoateti un topor ceva, nu aveti framec. eu pot sa vin cu majorete?

Lenore spunea...

Daca ma sustii pe mine poti sa vii cu muuulte majorete :))).