sâmbătă, 23 februarie 2008

Music for my heart

Acum cateva zile, inspirata fiind de alt blog (o sa ii mai fac reclama probabil) am scris pe un forum pe care-l vizitez destul de des un top 10 al albumelor mele preferate. M-am gandit ca nu ar fi rau sa fie si primul meu post de pe blog asa ca sa stiti din prima cu cine aveti de-aface. So, here I go:

1. Iron Maiden-Piece of mind

Cred ca la capitolul Maiden mi-a fost cel mai greu sa aleg un album preferat. M-am oprit totusi la un album mai batran decat mine. Cred ca eram prin liceu cand l-am ascultat prima data si de aici mi s-a luat microbul cu heavy metalul. De vreo 2-3 ani imi suna unul dintre telefoane in ritm de "The trooper" si nici n-am de gand sa schimb ringtone-ul cu nimic.

2. Dream Theater-Scenes from a memory

Nu cred ca o sa uit niciodata momentul cand am ascultat eu prima data Dream Theater. Eram la liceu , clasa a 9a parca si am vazut la un coleg pe banca albumul Images and words, i l-am cerut, am mai imprumutat un cd-player de la o colega ca eu nu aveam asa ceva pe vremea aia si in timpul unei ore plictisitoare (nu mai stiu ce ora era), l-am ascultat cap coada. Cum am ajuns acasa, am scos de pe net toata discografia si ca un facut primul album care l-am ascultat a fost Scenes from a memory. Cred ca mi s-a redefinit ideea de rock si de muzica instantaneu. Inca imi bag unghia in gat ca nu m-au lasat ai mei sa vin la concert cand a fost in Bucuresti dar sper ca o sa am ocazia sa ii vad sometime.

3. Lake of tears-Forever autumn

De Lake of tears as avea multe de spus, dar o sa incerc sa scriu doar de albumul asta. Am plans de multe ori ascultand albumul asta, stiu ca daca ii dau play la 1 melodie o sa las sa curga tot albumul pana la capat si poate si a doua oara. Pur si simplu e music for my soul. Sunt mandra ca i-am strans mana lui Daniel Brennare si am stat nitel de vorba cu el acum aproximativ 2 ani.

4. Metallica- Metallica (Black album)

Nu putea sa lipseasca din top. Multi zic ca este cel mai bun album din istoria rockului. Nu mai stiu cand l-am ascultat prima data, chiar nu mai stiu cand am luat contact cu Metallica prima data dar cu siguranta era pe la inceputurile mele ca ascultatoare de rock. Sper sa ii vad in vara lui 2008.

5. Scorpions-Moment of glory

Ce sa zic si de Scorps, ca si la Maiden mi-a fost foarte greu sa aleg albumul preferat. Pana si ultimul a fost in topul meu de albume preferate pe 2007. Ma bucur ca am avut ocazia sa ii vad de aproape in 2004. Cred ca la vremea aia concertul lor de la Bucuresti a fost pentru mine cel mai mare concert la care am mers vreodata. Super carismatic Klaus, show-man 100%. L-as revedea oricand cu placere.

6. Zakk Wylde-Book of shadows

Alt album de suflet pentru mine, multe balade.. imi aduce aminte de Targoviste si de casa si de prietenii de acolo. Melodia mea preferata e "Throwin' it all away". Ce sa fac daca-mi plac melodiile triste.

7. Paradise Lost-Draconian times

Albumul asta pot sa zic ca m-a lovit rau de tot, eram a 10a sau a 11a si mi l-a pus un amic pe un cd cu mai multe recomandari. Cred ca o sa ii raman vesnic indatorata. Nu-s nici ei cei mai geniali muzicieni tehnic vorbind dar fac o muzica deosebita. Nu o sa uit momentul cand mergeam cu masina prin ploaie si ascultam albumul asta cu geamurile deschise si ma ploua pe fata..poate pare prostesc dar chiar cantam din toti plamanii..ah da si nu eram eu la volan.

8. Whitesnake-Starkers in Tokyo

Albumul meu preferat de live. Il cant cap coada si o iau de la capat. O vocea geniala, ma fascineaza si simt ca sunt in public la fiecare ascultare. Si in ceea ce ii priveste inca raman cu dorinta de a ii vedea live.

9. Anathema-Judgement

Si albumul asta mi s-a plantat deep in my heart. Il ascult de obicei noaptea. Nu-mi aduce aminte de nimeni drag dar e de o tristeste sfasietoare. Asta e, reactionez la melodii emotionante, I'm not made of stone.

10. Opeth-Damnation

Alt album care este format aproape numai din balade. Totodata pot sa zic ca nu este nici una care nu-mi place. Albumul asta este strict pentru zile cand am o anumite dispozitie, nu-l pot asculta chiar oricand pentru ca probabil as ajunge la concluzii nu prea sanatoase.

Niciun comentariu: