sâmbătă, 23 februarie 2008

Eurovision

In seara asta (de sambata, va dati seama ce viata palpitanta am:) ) m-am uitat la finala nationala Eurovision, desi nu ma pasioneaza genul asta de emisiuni in mod deosebit. De fapt, am vrut sa urmaresc o prietena care a cantat cu unul dintre participanti.

Mirificul concurs mi-a lasat un gust destul de amar, in general nivelul fiind foarte low, piese proaste fara nici un fel de substanta si care nu transmit nimic. Surprinzator, destul de multi straini vor sa reprezinte Romania la concursul asta. N-a fost cazul, concursul fiind castigat de o piese cantata de 2 romani, jumatate in romana si jumatate in italiana. Doua voci bune si atat, mai mult nu pot sa spun.

Auzind comentariile despre show incep sa ma intreb daca am eu o perceptie gresita asupra a ceaa ce inseamna o piesa buna sau juriul/publicul care a votat (eu nu!) o fi auzit altceva.

Un comentariu:

Sasa spunea...

lasa ti-a facut bine vizionarea eurovizionului pentru a ma indruma pe mine :)