duminică, 30 decembrie 2012

2012 in muzica

2012 in muzica pentru urechiusele mele pretentioase :-)

De-afara:

Devin Townsend Project - Epicloud
Paradise Lost - Tragic Idol
Katatonia - Dead End Kings
Steve Vai - The Story of Light
Slash - Apocalyptic Love
Moonspell - Alpha Noir
Cynic - The Portal Tapes
Adrenaline Mob - Omerta
Muse - The 2nd Law
Accept - Stalingrad

De la noi:

Goodbye to Gravity - Goodbye to Gravity
Desant - Joc de Noroc
Steelborn - Trup de Apa
Valerinne - Kunstformen der Natur
Monarchy - Feeding the Beast
Alternosfera - Virgula

Diversitatea muzicala este coplesitoare, ca de fiecare data (si in acelasi timp probabil am sarit destule albume foarte misto) :-). Cand ma uit in urma, mi se pare ca eu am un decalaj temporal pentru ca majoritatea albumelor pe care le-am ascultat eu in 2012 au fost lansate in 2011.

Pana la anu', va urez traditionalul Hai Cu Rocku'!!

Niciun comentariu: