joi, 1 decembrie 2011

Neata

A trecut iar ceva timp in care nu am mai scris pe aici. Am avut un examen greu, nu stiu cum se va termina odiseea asta dar acum partea buna este ca a trecut. Cu ajutorul examenului asta, m-am trezit acasa de ziua mea. Dupa vacanta din Germania de acum 2 saptamani (stiu, trebuie sa scriu si despre ea pe blog), am din nou cateva zile bune de liniste - liniste, impropriu spus fiindca stiti ca eu functionez in ritmuri de rock & metal.

Trebuie sa va multumesc tuturor celor care v-ati amintit de ziua mea si mi-ati transmis urarile voastre, celor care m-au scos din casa pe 29 noiembrie dupa 3 zile si mai bine de invatat si mi-ati facut ziua mai frumoasa, multumesc si colegilor de la site care sunt niste draguti si nu ma uita niciodata si pe care trebuie neaparat sa ii convoc la o prajitura, va multumesc tuturor ca sunteti alaturi de mine no matter what.

Este 1 decembrie astazi, incepe un nou sezon si urmeaza sarbatorile de iarna. A trecut luna mea preferata a anului (noiembrie!) si nu a fost rau deloc. S-a terminat in glorie cu un concert Hammerfall care mi-a placut enorm si voi scrie o cronica si voi publica o galerie foto.

Dupa cum vedeti, am treaba cu rocku' asa ca pentru moment, va las cu niste muzica:

Niciun comentariu: