miercuri, 5 octombrie 2011

Outsider

Cateodata ma simt o straina in propria mea viata. Nu stiu cum fac, dar seara ma paleste mereu o stare foarte nasoala careia nu pot sa ii gasesc nici o explicatie. Sper doar sa se intample ceva si sa nu mai apara...

Am incercat si niste muzica in sensul asta, in ultima vreme am asculta cateva chestii foarte faine. Recomand cu caldura ultimul album Alice Cooper - Welcome 2 my nightmare, ultimul Pain of Salvation - Road salt two si bineinteles, mult asteptatul album Dream Theater - A dramatic turn of events.

O iau incet dar am de gand sa revin la forma mea de anul trecut in ceea ce priveste scrisul pe blog. Nu pot sa las deoparte bucuria de a scrie, indiferent cat de bine sau rau imi este in viata asta din afara on-line-ului. Mi se intampla in continuare lucruri minunate despre care trebuie sa scriu sa ramana aici (pentru mine, pentru voi, pentru tot ceea ce inseamna scrisul).

Weekendul trecut am fost la In Flames si mi-a placut mult. Am reusit sa screw up toata partea cu pozatul (cred ca de emotii ca nu am mai pozat de mult..) dar cumva pana la urma, am reusit sa public ceva cu ajutorul dat la editat de Alex.

A iesit ce vedeti in link-ul de mai jos si ma mandresc cu o singura poza (prima!):

http://www.letsrock.ro/reviews_Galerie+foto+In+Flames+Arenele+Romane+1+octombrie+2011_289.html


off to sleep I go
nighty night
Lenore

Niciun comentariu: