luni, 2 mai 2011

Nightfall

Iar a zburat timpul pe nevazute si eu nu am mai apucat sa scriu pe aici. Ce-am facut? Poze :D.

Mai intai joi am fost la concertul Celelalte Cuvinte din Jukebox si a rezultat galeria asta foto:

http://www.letsrock.ro/reviews_Galerie+foto+Celelalte+Cuvinte+in+Jukebox+28+aprilie+2011_201.html

Apoi, ieri am bifat din nou Blind Guardian si am facut poze si la ei. Or sa apara cat de curand pe Let's rock. Muzical, nu mi-am schimbat parerea formata la Kavarna in 2009. Sunt destul de plicticosi live si Hansi mai falseaza din cand in cand (parca din punctul asta de vedere, a fost mai bine la Bucuresti).

Ce m-a uimit a fost faptul ca dupa primele 3 piese mi-am gasit super usor loc in fata de tot fara sa ma imping cu nimeni. Lume destul de putina, cu atatea evenimente in ultima vreme..

In rest, cineva a facut un pic de magie si aparem pe afisul de la Opeth si Katatonia (a se vedea mai jos :X).



Pana vineri iau o pauza de invatat (joi am examen) dar recuperez apoi. Urmeaza Trooper (vineri), Negura Bunget & Ava Inferi (sambata) si Riverside (duminica).

2 comentarii:

adventure spunea...

Eram curioasa de un comentariu la Rotting Christ, daca ai ajuns pana la urma. Ma tot nedumereste ca trupe de mare adevar trec pe la noi, precum susnumitii, ca sa nu mai spun de Melechesh ca-s cam pe aceeasi felie (si nu fac referire decat la parerea-mi proprie, nu la cotatia de pe alte meleaguri), trupe care nu reusesc sa nu zgarie nici un timpan de cronicar de specialitate.

Lenore spunea...

Din pacate nu am ajuns la Rotting Christ de data asta. Am avut o saptamana super ocupata, ceva examene chiar a doua zi dupa concertul asta si a trebuit sa renunt :-(.

Oricum, stiam ca-s faini live, i-am vazut prin 2005 la Timisoara si au rupt!