luni, 8 noiembrie 2010

Concertul de duminica seara

Profitand de sederea prelungita in Targoviste, ieri seara am fost la concertul de lansare al albumului "15" al prietenilor de la Trooper. Cu siguranta o alegere perfecta pentru o seara de duminica si un prilej sa ma mai intalnesc cu lumea.

Nu o sa fac acum o cronica a concertului pentru ca ma astept sa fac una detaliata saptamana viitoare dupa lansarea din Bucuresti. Va spun doar ca a fost magnific, ca Targovistea a vibrat din nou in ritm de rock si ca exista o multitudine de pustani care duc stafeta mai departe.

Mi-am antrenat din nou mana si mai ales ochiul la facut poze (ceea ce fac de vreo 3 concerte cu Trooper incoace) si desi lumina (lipsa) si obiectivul de la camera nu m-au ajutat eu sunt destul de multumita de poze. Le gasiti aici si or sa apara si pe Let's rock in curand.

In continuare, astept sa vad ce-mi mai rezerva viitorul. Deocamdata pe lista de "a se bifa" urmeaza: Sabaton, Therion, Paul Gilbert, Steve Vai, Black Label Society, Europe, Bon Jovi.

Hai cu rocku'!

Niciun comentariu: