luni, 6 septembrie 2010

Golden girl


Am mai investit un pic in muzica si socializare.

Un sfat sincer: nu cumparati bilete de la Vodafone! Dureaza muuuult.

Poveste: Acum vreo 2 saptamani am fost la un magazin Vodafone din Targoviste sa-mi iau bilet la Guns. Am mers acolo fiindca l-am tarat pe posesorul de abonamente Vodafone din casa (aka tata) pentru o reducere jenanta de 20 de ron. Dar na, macar un avantaj mic mic sa am si eu avand in vedere ca platesc abonament de mai bine de 5 ani la ei.

Pana m-am trezit eu pana nu stiu ce, am ajuns la magazin pe la pranz. Era super aglomerat si Vodafone a introdus un sistem la intrarea in magazin: iei bon de ordine si astepti sa iti vina randul. Daca la Targoviste am inteles ca fiind sambata si aglomerat a durat juma de ora pana sa imi iau pretiosul bilet, azi ma asteptam sa mearga altfel lucrurile.

Am cautat un magazin Vodafone aproape de biroul meu ca sa nu ma abat prea mult de la drum si sa ma mai duc in centru asa ca am ochit un magazin Vodafone undeva pe langa stadionul Dinamo. Am ajuns, acelasi sistem cu bonul de ordine. Foarte jenant ca era numai 1 om care statea si opera de toate.

A si dupa mult asteptat au avut si ceva probleme cu POS-ul. In sensul ca abia a 4a oara mi-a mers sa fac plata asta in conditiile in care eu pana acum nu am mai patit niciodata sa-mi dea nici macar o eroare.

Total timp petrecut la Vodafone pentru achizitionarea a 2 bilete: 1 ora. Sad but true..

Niciun comentariu: